Tänään on 29.03.2024, 13:58.

Ladbrokesin naurettavat limitit

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

Aina naureskelut kuinka naurettavia firmoja Bwinit, Safet ja muut vastaavat firmat ovat, mutta viime viimekolla Ladbrokes veti pohjat. Voitollisen pelaamisen myötä joskus oli napsahtanut jo puolikkaat limiitit normaaleista maksimipanoksista. Ei siinä mitään ihan ymmärrettävää tuo, pelaaminen kuitenkin noilla limiteillä oli vielä suhteellisen mielekästä, joten jatkoin pelaamista. Osakaan läppä-Ladbrokes piti sitten kolmiloikka kohdetta avoinna, kun tieto Olssonin poisjäännistä tuli. Eli ei muuta kuin petsiä muihin urheilijoihin. Samaan tapaan siis kuin ollaan monet kerrat rokotettu bookkereita esim. Formuloissa kun tullut tietoa lähtöjärjestyksen muuttamisesta ilman sen kummempia seurauksia tietenkään. Läppä-Ladbrokes päätti kostaa henkilökuntansa nukahduksen asiakkaalla välittömästi (ennen kuin kohde ratkesi ja lisähuomautuksena että jäin kohteessa painotusten takia omilleni) ja tällä hetkellä saisin pelata kohteita kymmenien senttien panoksilla tai maksimissaan muutamalla eurolla. Ymmärtäisin tämän toimen jos olisin koittanut vilpillisesti esimerkiksi jalkapallo-ottelun alettua pelannut vahingossa avoimeksi jäänyttä kohdetta ja koittanut huijata bookkeria, mutta kun näin ei ole niin en millään ymmärrä firman ratkaisua.

Jos vielä tarkastelee kyseistä kolmiloikkaa tarkemmin, niin vaikuttaa läppä-Ladbrokesin kannalta hyvältä bisnekseltä:
-Suurin suosikki Ollson jäi pois, Ladbrokes piti pelatut panokset
-Suurimpiin haastajiin kuulunut Marian Oprea jäi pois, Ladbrokes piti pelatut panokset
-Ollsonin poisjäännin jälkeen muita hyppääjiä pelanneita rangaistiin senttilimiteillä.

Eli näin Lädillä hoidetaan bisnestä mallikkaasti. wp!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


jone
Jäsen
Viestit: 2539
Liittynyt: 14.01.2003, 16:19

Tuotto: +70.36 yks.

Palautus%: 101.35%

Panosten ka: 4.01 yks.

Vetoja: 1300

Pisteitä: 2222
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja jone »

Alkaa tosiaan olla naurettava tuo Ladbrokes. Itsellenikin napsahti limitit tässä tällä viikolla. En tosin koskenutkaan tuohon kolmiloikka-kisaan tikullakaan. 1/3 Limiteillä pelailu oli vielä kohtuullista useisiin kohteisiin, mutta nykyiset 1/20 limitit on aivan turhat. Ei sentään lätkässy 1/100 limittejä, mutta eipä noilla nykyisilläkään taida maksaa vaivaa pelata tuonne enää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

Kaveri avas tilin Laddylle kolme viikkoa sitten ja löi muutaman vedon antamieni vinkkien mukaan. Tällä viikolla iski panosrajoitus 1/20. Onkohan Laddylle tullut joku uusi todella tiukan linjan riskienhallintapäällikkö :D. Laatubookkerin status meni vessanpöntöstä alas.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Jep samaa kastia muiden brittifirmojen Bet365 Will Hill jne. kanssa joilla tapana rajoittaa panokset sentteihin. Esimerkiksi Bwin antaa sentään pelata 50e, mikä mahdollistaa edes näennäisen pelaamisen esim. voittajavetokohteisiin.

Niin, ja itsekin sorruin pelaamaan Opreaa + paria muuta kun Olssonin poissaolo oli jo täysin yleisessä tiedossa ollut jo melko kauan. Kiitoksena firman kertoimenlaskijoiden nukkumisesta itsellekin 1/100-limitit. Nice.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Tähän on kommentoitava sen verran että oon ihmetellyt täysin samaa. Ensin monta vuotta Laddylle ilman mitään limittejä ja nyt viime viikolla pamahtivat päälle vaikka olen viimeisen pari kuukautta sinne tappiolla. Nyt niin naurettavia limittejä että taitaa jäädä pois valikoimasta. Tennismatsiin sisään muutama kymppi - ei kiitos. Normaaliin futismatsiin meni alle 100e. Huippuna yksi tennismatsi johon ottivat 11,25e. Ehkäpä ovat (ainakin kohdallani) katsastaneet pelaajia jotka pelaavat säännöllisesti satasten panoksilla. Silti ihmetyttää kun kyseessä on kuitenkin Ladbrokes. Bet365:lle limitit tulivat viikossa muutaman tonnin voittojen jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Zup
Jäsen
Viestit: 392
Liittynyt: 07.02.2003, 14:03
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Zup »

Joo Lads iski tännekin.... 1/20 maksit päällä ja joihinkin lajeihin ei siis saa edes yhtä paljon kun BWINille. Eteenpäin on menty!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Ensin monta vuotta Laddylle ilman mitään limittejä ja nyt viime viikolla pamahtivat päälle
Sama täällä. 4-vuotta asiakkaana ja nyt tuli limitit. Ja olen pelannut noille alusta saakka 4 eri tilillä samat vedot (koska ne oli alkujaankin aika pienet limitit) samoihin kohteisiin. Ikinä ei tullut tosta mitään sanomista, vaikka aika paljon olen laddyltä vuosien varrella voittanut. Nyt kuitenkin kun pelasin golfin live kohteisiin yhdellä tilillä pitkästään aikaan maksimit parille pelaajalle niin seuraavana aamuna oli limitit murto-osassa ja noi vedot vielä kusivat.
Paljon on muutenkin vedonlyönti maailma muuttunut 2-3 vuodessa. Kyllä rahanteko on monelle firmalle vaikeutunut. Expektilläkin näyttää olevan ihan uusi linja kuinka paljon saa voittaa ennen kuin tili menee hiluilla pelaamiseksi. Mulla on expektille ollut aika monta tiliä ja joka kerta kun mennyt sulkuun niin aina ollut edellisestä pienempi summa mitä olen voittanut. Tämä suunta luultavasti jatkuu. Kohta kaikki pelit menee betfairin kautta ja siellä kilpailu on paljon kovempaa kun vapaasti valituilla booker kohteilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


Breakball
Jäsen
Viestit: 411
Liittynyt: 27.06.2003, 12:45
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja Breakball »

mikko82 kirjoitti:
Ensin monta vuotta Laddylle ilman mitään limittejä ja nyt viime viikolla pamahtivat päälle
Sama täällä. 4-vuotta asiakkaana ja nyt tuli limitit. Ja olen pelannut noille alusta saakka 4 eri tilillä samat vedot (koska ne oli alkujaankin aika pienet limitit) samoihin kohteisiin. Ikinä ei tullut tosta mitään sanomista, vaikka aika paljon olen laddyltä vuosien varrella voittanut. Nyt kuitenkin kun pelasin golfin live kohteisiin yhdellä tilillä pitkästään aikaan maksimit parille pelaajalle niin seuraavana aamuna oli limitit murto-osassa ja noi vedot vielä kusivat.
Paljon on muutenkin vedonlyönti maailma muuttunut 2-3 vuodessa. Kyllä rahanteko on monelle firmalle vaikeutunut. Expektilläkin näyttää olevan ihan uusi linja kuinka paljon saa voittaa ennen kuin tili menee hiluilla pelaamiseksi. Mulla on expektille ollut aika monta tiliä ja joka kerta kun mennyt sulkuun niin aina ollut edellisestä pienempi summa mitä olen voittanut. Tämä suunta luultavasti jatkuu. Kohta kaikki pelit menee betfairin kautta ja siellä kilpailu on paljon kovempaa kun vapaasti valituilla booker kohteilla.

Hei ihan vaan mielenkinnosta, pystytko tosiaan avaamaan noille useampia tileja? Allekirjoittanut avasi esim. Noridcbetille aluusa vahingosa kaksi ja heti alkoi tulla noottia heidan paastaan....

Vai avaatko eri henkilotiedoilla? Kiinnostavaa sinansa, noillahan pystyy periaatteessa noita limitteja kiertamaan....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mario66
Jäsen
Viestit: 309
Liittynyt: 24.05.2004, 12:04
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mario66 »

Breakball kirjoitti:Vai avaatko eri henkilotiedoilla? Kiinnostavaa sinansa, noillahan pystyy periaatteessa noita limitteja kiertamaan....
Vaikka esititkin asiallisen ja adekvaatin kysymyksesi mikko82:lle, niin uskallan tulla puskista väliin ja sanoa, että tämmösistä asioista tuskin kannattaa kauheasti täällä ruveta kirjoittelemaan.
En ole moderaattori tai mitään sinne päinkään, mutta varmaan jengi ymmärtää, että muutkin lukevat näitä palstoja kuin vain me pelaajat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

If you`re not gonna shoot, you`ll always miss.

Minikommentit


Breakball
Jäsen
Viestit: 411
Liittynyt: 27.06.2003, 12:45
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja Breakball »

mario66 kirjoitti:
Breakball kirjoitti:Vai avaatko eri henkilotiedoilla? Kiinnostavaa sinansa, noillahan pystyy periaatteessa noita limitteja kiertamaan....
Vaikka esititkin asiallisen ja adekvaatin kysymyksesi mikko82:lle, niin uskallan tulla puskista väliin ja sanoa, että tämmösistä asioista tuskin kannattaa kauheasti täällä ruveta kirjoittelemaan.
En ole moderaattori tai mitään sinne päinkään, mutta varmaan jengi ymmärtää, että muutkin lukevat näitä palstoja kuin vain me pelaajat.
Joo...varmaan lukevat. Asiaa voi ehka lahestya spekulatiivisesti. Jonkun toisen nimeenhan voi tilin avata helposti. Mutta kysymys voisi olla, onko buukkereille samalla identiteetilla tominen mahdontonta vai ei?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Siis en ikinä avaisi 3-4 tiliä omiin nimiin. Minulla on jokaisessa firmassa ollut maksimissaan se yksi tili omissa nimissä, muut tilit ovat olleet "opetuslapsieni". Sen voi sanoa, että noilla tileillä samaan aikaan olen pelannut kahdessa firmassa, aikoinaan vedonlyöntiuran alussa käytin todella rankasti bwinniä hyväkseni sekä laddyllä. Expektillä,Unibetillä tai esim centrellä tosta ei ole hyötyä kun panokset menevät hyväksyntään. Nordicbet ei ole ikinä kuulunut booker valikoimaan oikein kunnolla kun niin säälittävät limitit ja heillä on monella tilillä pelaamisesta niin suuret varoitukset. Voisin kertoa esimerkin 2004 tapahtuneesta vedonlyöntifirma hässäkästä mikä kertoo kuinka tarkasti he suhtautuivat tuolloin asiaan. Tämä on 100% tosi kertomus.

Olin juuri saanut ekan tilini kyseiselle bookerille luukkoon, kun pelasin Ateenan olympialaisten aikaan ison surewinnin. Tämän jälkeen kotiutin rahat pankkitililleni. Seuraava viikonloppuna silmiini osui kyseisellä bookerille huippu golf kohde, johon oli pakko saada peliä sisään. Soitin kaverilleni, jolla oli tili firmassa. Talletimme hänen tililleen 25 000e. Kun rahat saapuivat löin kyseisen vedon 8000/10000e(en muista kumpi summa oli) ja veto meni hyväksyntään ja lähdin koneelta. Noin 15min myöhemmin kaveri soitti, että häneen oli ottanut yhteyttä firman edustaja. Hän oli tiedustellut, että miksi lyöt 2000-5000 kertaa suuremman panoksen kuin aiemmat tilisi pelit ovat. Kaveri (jolla on loistavat puhekyvyt ja vain kohtuullinen englanti tuolloin) sanoi vaan nopeasti mitä mieleen juolahti, "Voitin paikallisesta bíngosta 25 000e ja nyt haluasin pelata teidän firmanne vetoihin". Kaveri vastasi, että hyvä ei mitään ongelmaa ja panos hyväksyttiin. Siis kuka uskoisi tuollaisen selityksen, 100% varmaa että tollasten panosten takana on ammattipeluri.
Nykyään asioíhin ei suhtauduttaisi varmaan noin sopuisasti. Asiat ovat muuttuneet paljon 2-4 vuoden kuluessa, esim panosrajojen lasku.

Itse en suosittele kellekkään tekemiä ratkaisuja. Tollasessa hommassa voi mennä tili sulkuun helposti ja rahat jäävät bookkerille. Olin itse todella nuori ja ajattematon, kun aloin noista peleistä voittamaan. Nykyään tekisin ehkä hieman eri ratkaisuja. Nykyään pelaan 80% peleistä Betfairilla niin noita ongelmia ei enään ole ja en ole enään tehnyt uusia tilejä bookkereille, jotka asettaa panosrajat. Myös pokeri syönyt aikaa, joten ei ole enään niin paljon aikaa kartoittaa kohteita ja tutkia eri firmojen kertoimia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin